CECHY MODY

Zanim przejdziemy do sformułowania kilku istotnych z naszego punktu widzenia cech mo­dy jako specyficznej formy komunikowania się ludzi, zatrzymajmy się krótko nad ogólny­mi cechami wszelkiego procesu komunikacji.Proces wszelkiej komunikacji wymaga trzech elementów: źródła, informacji oraz przeznacze­nia. Źródło (twórca, nadawca) koduje informa­cje, tzn. nadaje jej taką formę, która może być przekazana. „Obrazy w naszych – głowach” nie mogą być bowiem przekazane odbiorcom, póki nie zostaną zakodowane. Efektywność, za­sięgi czas oddziaływania informacji zależy od . rodzaju kodu; inaczej kształtują się wymienio­ne cechy w przypadku kodu słownego mówio­nego, inaczej, — kodu słownego pisanego, obra­zowego itd.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)