DLA PRAKTYKI PEDAGOGICZNEJ

Jeśli zatem w rozróżnieniu zainteresowań i zaciekawień pod­kreśla się złożoność i trwałość zainteresowań, o tyle w odróż­nianiu zamiłowań od zainteresowań mieści się poznawczy charakter tych ostatnich. Dla praktyki pedagogicznej po­wyższe  „różnienia nie są bez znaczenia. Inaczej będziemy postępować, gdy pragniemy wzbudzić tylko czyjąś sporadyczną ciekawość, odmiennie — gdy chcemy rozwinąć okre­ślone zainteresowania, a jeszcze inaczej – gdy celem naszym jest rozbudzanie zamiłowań. Sprawy te przedstawimy bar­dziej szczegółowo przy omawianiu problemu kształtowania rozwoju zainteresowań.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)