IZOMORFIZM SYTUACJI

Izomorfizm sytuacji wychowawczych w stosunku do celu jest jedną z ważniejszych przesłanek skuteczności wychowania. Stanowi ponadto jedną z bardziej ogólnych zasad ludzkiego działania, gdzie o strukturze czynności (w tym przypadku wychowawcy) decyduje kierunek tej czynności.Świadome określenie przez wychowawcę celu, sprecyzo­wanie rysów projektu osobowości wychowanka, który to projekt wychowanie ma zrealizować, można w nawiązaniu do teorii czynności traktować także jako przewidywany wynik czynności pedagogicznych. Wówczas ważność posiadania dobrej definicji celu wychowawczego, definicji wnikającej w jego istotę, potwierdza konkluzja sformułowana w wyniku badań, prowadzonych przez Marię Materską, która — ana­lizując wpływ dwu rodzajów informacji przygotowawczych (wyprzedzających działanie): informacje o wyniku i informacje o    sposobach pracy — empirycznie udowodniła specyficzną rolę informacji właśnie o wyniku wykonywanej czynności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)