MIARA ZAINTERESOWAŃ

Chociaż wychowawca „nie mierzy” zainteresowań (jak i innych indywidualnych cech dzieci i mło­dzieży) w dosłownym — fachowym — tego słowa rozumieniu poprzez użycie odpowiednich narzędzi pomiaru (właściwe testy), to za pośrednictwem obserwacji, rozmów i analizy wytworów powinien dobrze je poznać i umieć scharakteryzo­wać na użytek swych działań, jak i formułowanych ocen czy wskazań, np. w związku z podejmowaniem decyzji zawodo­wej. I dla tych więc celów rozpoznawczych wniknięcie w strukturę zainteresowań poprzez analizę ich definicji ma du­że znaczenie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)