MODELOWA DEFINICJA ZAINTERESOWAŃ

Dotychczaso­we rozważania definicyjne nie są zadowalające. Pozostaje stale otwarte pytanie o to, co chcemy kształcić i co określimy jako zainteresowanie ucznia. Odpowiedź D. E. Supera, że jest to właśnie to, co jest wyrażone, a następnie obiektywnie obliczone (zainteresowania inwentaryzowane), nie wydaje się wystarczająca. Istnieje potrzeba stworzenia definicji pełnowartościowej dla celów oddziaływań wychowawczych poznawania psychicznego rozwoju ucznia w sposób dostę­pny nauczycielowi, wychowawcy i Rodzicom.S. Larcebeau sugerowała, że w wyniku analizy różnych de­finicji zainteresowań nasuwa się konieczność zbudowania definicji eklektycznej, która obejmie zarówno stronę emocjo­nalną, poznawczą, jak i behawioralną tego skomplikowanego zjawiska, jakim są zainteresowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)