SILNE UZASADNIENIE

Jak trafnie spostrzeżono, „drastyczny erotyzm przejawia się o wiele wyraźniej w reklamach niż w samych towarach, to znaczy w bodźcach skłaniających do konsumpcji niż w samej kon­sumpcji. (Pokazującego nogi kociaka reklamu­jącego Schweppesa nie znajdujemy oczywiście w tym gazowanym napoju)”.Moda na nagość znajduje z pewnością bar­dzo silne, podstawowe uzasadnienie właśnie w stymulacji zabawowo-konsumpcyjnej,’ w po­wszechnej akceptacji seksu, i erotyzmu’ jako wartości.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)