WALOR KLASYFIKACJI

Sądzimy, że walorem przedstawionej klasyfikacji jest: 1 — jej podstawowa spójność, jaką stanowi poszukiwanie przed­miotów aktywności poznawczej ucznia, 2 — obszerny zestaw przedmiotów zainteresowań (111 kategorii szczegółowych) umożliwiający jednoznaczne zaklasyfikowanie większości ob­serwowanych zainteresowań uczniowskich, 3 — określenie przy tym globalnych treści (17 kategorii ogólnych zaintere­sowań: geografią, historią, sztuką itp.), 4 — otwartość klasy­fikacji zezwalająca na uzupełnienie jej na podstawie siatki ogólnej treściami szczegółowymi, które wraz z rozwojem cy­wilizacji będą stawać się nowymi przedmiotami faktycznych zainteresowań (1964, 1969).Analiza typów zainteresowań, którą przeprowadzimy, ogra­niczy’ się do zainteresowań modelowych, zgodnych z defini­cją modelową, chociaż korzystać będziemy również z różnych ujęć tego zagadnienia w literaturze.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)