ZAJMUJĄC SIĘ OBSERWACJĄ

Można wobec tego przypuszczać, że zajmując się często obserwacją, badaniem, studiowaniem jakichś zjawisk, czło­wiek gromadzi zasób wiedzy, dzięki któremu sprawy, zagad­nienia z tej właśnie dziedziny są mu bardziej znane niż inne. Jakże zatem można wyjaśnić pomimo to stale żywą aktywność w stosunku do tych spraw i problemów? Czy i tu mamy do czynienia z tym samym podstawowym bodźcem każdej aktyw­ności poznawczej, jaki stanowi nowość? Wydaje się, że tak. Jest to zapewne ciekawy przypadek warunkowania aktyw­ności poznawczej przez określoną dziedzinę zjawisk. Gdy mówimy jednak o warunkowaniu, musimy zawsze określić, co pełni rolę wzmocnienia w procesie warunkowa­nia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)