ZASADY NASILENIA

To, co dotychczas powiedzieliśmy na temat zasady badania nasilenia ukierunkowanej aktywności poznawczej, sprowadza się do mierzenia częstotliwości występowania aktów po- nawczych w rożnych postaciach. Nasuwa się jednak od razu wątpliwość, czy takie badanie częstotliwości bez uwzględnia­nia innych zmiennych dostarczy odpowiedniej miary. Rozpatrując już choćby powyższe przykłady można powiedzieć, że pojęcie częstotliwości jako podstawowej miary nasilenia ukierunkowanej aktywności po- znawczej jest bardzo względne i wymaga dalszego uściśle­nia. Nasuwają się tu następujące wnioski.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim blogu! Nazywam się Anna Kocłowska i moda to moja pasja, bloga prowadzę, aby dzielić się z Wami pomysłami na stylizacje i makijaż. Zapraszam do dyskusji w komentarzach i likowania na fb. Mam nadzieję, że zostaniesz tutaj na dłużej.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)